neděle 27. května 2012

108/365

Neděle začala dobře, pak se to pokazilo, ale nakonec všechno dobře dopadlo..



Nově vyčištěný a naplněný "rybníček" a bylinky...

Na druhém, jakoby prázdném záhonu, začínají vylézat jiřiny. Tady vysoko v kopcích, nad 500 m n.mořem, je to všechno o cca 14 dní pomalejší, než o 14 km dále a níže....


Jsem ráda, že se letos ořech pochlubí plody ??? , loni všechno pomrzlo...



V louce pod zahradou naše orchideje.



Nařezala jsem něco květů kvetoucí kaliny pro mě, pro maminku i mou sestru Růžu...
Je večer, trochu posezení, přípravy do práce a zase začne pracovní kolotoč... a koncem týdne už bude červen.
A chci šít...
Dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...