pondělí 30. dubna 2012

81/365

A je pondělí, dnes poslední den dubna, pro recesisty dneska v noci mají slet čarodějnice... Jenže já nemám na čarodějnice ani pomyšlení, spíš jsem si v duchu jako jedna připadala...Byla jsem totiž zase po pracovní době na pohotovosti, mám těch zásahů v poslední době moc...Ale už mám hotovo a jsem konečně doma.

Venku je dusno a teploučko, fouká ale vítr. Já se potom divím, že nešiju ani nedělám nic...protože jsem unavená...no, nedivme se, v mém věku,že. Tak jsem cestou domů nafotila jen kvetoucí kaštany, v pozadí plná předzahrádka hospody 777....


No a trochu barev na "pískovišti"...



V poslední době mám pocit, že znám jen cestu do práce a z práce, v jakoukoliv denní či noční hodinu.

Ani doma jsem nelenila, upekla jsem pro pana Há koláčky, šnečky, podle receptu kolegyně. Je notoricky známý, ale stejně ho napíšu:
Na plát listového těsta rozložím plátky anglické slaniny / ta od pana Vocílky z Billy je pěkně libová.../, posypu strouhaným sýrem ,lepším, než jsem tamtéž dneska bez brýlí koupila já !!!  Posypu kořením, dneska Formaggio od Antonína  http://www.koreni.cz/, smotám, nakrájím na porcičky cca 2 cm tlusté, položím na pečící papír na plechu a upeku..jak říká paní Jiřina Jirásková ve Světácích...Tak 15 minut ??? Nevím, ale dosvětlehněda...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu