čtvrtek 15. března 2012

35/365

Dobrý den, dobrý večer. Den se prodlužuje úplně zázračně. Ráno jsem se probudila a bylo skoro světlo, ano, zaspala jsem. Ale rychlými pohyby jsem vše dohnala....

Jinak na vsi už bylo tepleji, a i tady ve městě svítilo sluníčko. Odpoledne.

Nastřihla jsem svou první tašku podle Bellet. Jejich eshop http://www.belletfabrics.cz/. Dostala jsem mail, že Bellet-Ivanka přerušuje ze zdravotních důvodů vydávání svých časopisů, i to mě mrzí. Ale zdraví je přednější a doufám, že se s ní brzy zase setkáme.
S jejími nápady, překrásně napsanými  a nafocenými předpisy na šití...a jejími originálními myšlenkami...Díky Bellet za inspiraci. Můžu- li to tak napsat...drž se, Ivanko, a brzy zase ahoj...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu