neděle 26. února 2012

Tak mi to zase nedá...

Ano, nedá mi to.
Přišla jsem na to, jak vkládat odkazy, divím se, že jsem na to nepřišla dříve...
Moje dcera žije a pracuje v Olomouci, ještě k tomu studuje postgraduál a jsem zvědavá, jestli to dotáhne do zdárného konce. Jsou dny, kdy mám dost práce a ani si nevzdechnu, ale pak přijde den, kdy se cítím slabá a stýská se mi. Ale ne, ona by měla příští víkend přijet, tak nevím, proč si tu vlastně stěžuju. Přiveze mi další látky, mám totiž dvě hlavní dodavatelky látek, jednou je Dája z Olomouce daja@patchworky.cz  a druhou Ivanka z Roudnice http://www.belletfabrics.cz.


A samozřejmě, když někde něco objevím, i jiná děvčata...
Ale posedlost látkami a šitím u mě začala po shlédnutí několika videí na You Tube. Dokonce jsem si nechala i nějaká videa = odkazy = posílat. A tohle je poslední, co zatím přišlo. Moc pěkný nápad, určitě ho budu někdy realizovat.
Tak a další záhada, když otevřete odkaz vpravo na tento příspěvek, otevře se i s videem, jinak je tam volná bílá plocha...mám zase co zkoumat....


Tak a teď jsem zvědavá, jak to dopadne po publikování...mějte se hezky a zítra se uvidíme znovu...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...