neděle 20. listopadu 2011

...za týden je advent...

Dobrý večer pro mé čtenáře...... Víkend je zase za námi, ale já nic do práce nechystám, jsem ještě doma. Po obědě odjela domů dcera se svým manželem, tak je tu zase ticho a pusto, chvíli mi trvá, než si na to zvyknu. Tento týden byl "prodloužený" víkend, moc lidí si vzalo k volnému čtvrtku i volný pátek a bylo dost času na odpočinek, ale i na cestu na venkov a hlavně, na moje oblíbené ruční práce. První prací byla "povinnost", dcera slíbila kapsáře a tak k těm minulým
přibyly další dva
Inspiraci jsem našla na netu.I když jsem si šití trochu zjednodušila a nejsou srolovávací. Dcera je chtěla pro kolegyně do skříněk na pracovišti. Na fotce jsou u nich i dva minisáčkokošíčky, které jsem ve volném čase, tj. když dcera seděla u stroje nabo byla na návštěvě u nového miminka své přítelkyně ze studií, uháčkovala. Já sama mám v jednom takovém zastrčený háček a klubíčko s kraječkou, kterou u televize háčkuju, centimetr po centimetru, kousek po kousku. V sobotu bylo pořád mlhavo, žádné počasí pro vycházky. A i kdyby se šlo ven, nikam daleko nebylo vidět. Přesto jsme jeli na skok k mé mamince, která žije s rodinou sestry Růži na vsi, kde i my máme domek na víkendy. Tam jsem zkontrolovala zazimování a odvezla domů poslední choulostivou květinu, asparágus. Takže náš městský byt přetéká květináči. Večer jsme při sklence bílého vína, já tedy ne, momentálně nesmím...rozjely práci na píchaném patchworku, udělaly jsme dva stromky.
Jsem ve všech svých koníčcích spíše samouk, ale na tomto způsobu píchaného patchworku jsme byly s dcerou letos před velikonocemi   a já tam byla i na začátečnickém kurzu šití patchworku, moc se mi to líbilo. Momentálně čerpám rady k šití spíš na internetu, nejnověji na http://jamala-jamala.blogspot.com/ kde je spousta rad a inspirací. Jsem blázen do látek, kdesi jsem četla varování jedné zkušené šičky, varovala před propadnutím této vášni :o) Mám momentálně látky na dvě deky, na jednu mi látky přijdou poštou a stejně zálibně koukám po dalších... U Šikulky kupuju látky moc ráda, mají i spoustu pomůcek k šití, ale mám ještě jednu oblíbenou internetovou zásobovatelku http://www.patchworky.cz/index.php/. Ta je sice pro mě z ruky, je v Olomouci, ale tam mám zase dceru. Před nedávnem jsem se doslova zbláznila do jedné látky, je na fotce pod dvěma kapsáři, mám i chňapku ze zbytků..hihihi..... Já ráda nakupuju látky přes internet, hledám inspiraci na různých stránkách, nějaká věc se mi zalíbí, tak jdu na některou oblíbenou adresu, k Dáje nebo na http://www.belletfabrics.cz/   a už vybírám a objednávám. Takže můj výběr látek má většinou podtext mojí momentální nálady a tak trochu i potřeby se potěšit. Dneska nic neobjednávám, nic nešiju, odpočívám a hřeju se ještě ve zbytcích vůní a položení věcí mojí jediné dcery. No, zítra už bude zase všechno na svém stanoveném místě, protože nejen já, ale hlavně pan Há, to tak máme rádi. Je pěkná tma, venku sychravo, jdu si uvařit dobré kafíčko a uvidíme, co mě na dnešní večer napadne. Dobrou noc, dobrý den. Milky

1 komentář:

  1. Milá Milky moc děkuji za krásný komentář u mě :-),
    moc mě potěšil. U tebe se mi moc líbí . I já jsem samouk a ještě před mateřskou jsem neuměla pomalu vzít ani jehlu do ruky :)) ...je hezké,že tvoříš a je vidět, že tě to baví.
    Naučila jsem to i svou maminku,aby jí nebylo smutno, že nás už nemá doma...a tak jsme jí pořídili stroj a už šije Tildy a srdíčka, koníčky :-) člověku je pak dobře :) Zdraví Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu