úterý 29. listopadu 2011

...a noci jsou dlouhé...

Dobrý večer. Ano, noci jsou sice dlouhé, ale i tak se mi ráno nechce vstávat. Začala jsem zase chodit do zaměstnání, příjemná změna být zase se svými kolegyněmi. Ne, že by mi doma bylo špatně, ale musím si to ještě užít, než za tři roky půjdu do důchodu... Venku bylo dva dny docela obstojně, jen škoda, že sluníčko vydrží přesně do odchodu z práce a za hodinku už je tma. Jediné štěstí je, že se to za 25 dní otočí a zase bude den svoji světlou stránku prodlužovat. Sníh tady u nás ještě nebyl,ani ve vyšších polohách, jen inverze a v kopcích inverzní námrazy, které letos polámaly spoustu stromů. A zavinily i dost dopravních nehod, mlha, mokré silnice od padající námrazy a padající větve stromů.... to bylo velmi špatné. A dneska jsem slyšela předpověď počasí, žádná radost, mlhy by se měly zase vrátit a sníh ještě nebude. Trošku jsem o víkendu pracovala, ušila nějaké drobnosti,připravila netradiční adventní misku ??? hihihi.
Dodělala jsem svůj ohromný přehoz přes postele, je ještě trochu pomačkaný, občas vytáhnu nějakou nitku. Zrovna moc se mi nehodí k závěsům a povlečení,ale radost, že jsem toho "medvěda" došila, je větší než estetické cítění. Jen se zabývám myšlenkou, jak ho vyperu, když se mi do pračky nevejde...asi pojede do čistírny...???? Na to, že jsem spíš začátečnice v šití, jsem si vzala veliké sousto a teď už jen deky malé....
Ještě něco málo tašek pro malé lidičky...Tu taštičku s rybkami jsem dala dceři naší mladé kolegyně. Michalka je malá, 18 měsíců, ale hned pochopila, jak se z tašky vysypává...Nejradši prý má krabice od zásilek, leze do nich, vylézá, plní vším možným. Ach, dětství, jak jsi krásné.... Pro dnešek je toho dost a dost.Hezký večer, dobrou noc.Milky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu